k

SOS- Pastoraat

Deze site is er voor mensen, die door  wat dan ook,in de problemen zijn gekomen.

Maar ook  voor mensen die de WAARHEID reeds kennen en daarom een biddende gemeente willen en een hulpverlener willen zijn. Meld u zich aan om met ons samen te bidden voor de nood in de maatschappij .

Leg heel je leven bij het KRUIS,

waar ook Jezus

voor jouw moest lijden  en dit is dan de pure WAARHEID.

Ja en juist die WAARHEID is altijd waar.  Immers God gebruikt alleen de Waarheid  om de leugen van het kwaad en het luxe leventje zichtbaar te maken.

Wij willen u  op de WAARHEID van God wijzen. Hij was het die de mens de normen en waarden voor het leven mee heeft gegeven.Helaas heeft de mens deze wetten van God naast zich neer gelegd. Men heeft door het nieuwe  van New Age  gedachten de  leugen  tot waarheid  gemaakt.

Door de zonde blijft ellende in heel de wereld maar groeien.Toch heeft God voorzien dat de mens in zonden ( Fouten) zou gaan leven en daardoor is ze bezig  heel de wereldbevolking met zich mee te trekken naar de ondergang. Het is geheel bijbels als we zeggen dat God de zonden heeft voorzien. Hij wil toch voor een ieder een VADER zijn,die op Zijn kinderen past ,maar ook en wil helpen.om weer echt mens te worden.

Wij zijn bereid  dag om u onze helpende hand te bieden om te helpen om door deze moeilijke tijd te komen.

God houd ook van u  en is ook uw VADER in de hemel. OOK u wordt uitgenodigd op deze site geschreven artikelen schriftelijk te reageren. Uw artikel wordt zeker  op deze site geplaatst. Over zaken waarover u liever niet spreekt , kunt U kunt ons bereiken via de mailbox        hille.dijkstra35@gmail.com en telefonisch via  de nummers                                                 058 2895761  of  06 48265375  mailbox  

 een artikel dat erg belangrijk voor de lezers kan zijn.

 

Behoefte om meer over Gods liefde voor de mens te kunnen

zijn, diverse kleine geschriften geschreven. o.a. de Bergrede.

Lees, op deze site artikelen  en bemoediging door het lezen van het o.a. volgende lied en aan het einde het boekje

                                   De Bergrede.

Het  met deze titel, kan men dit boekwerkje,om niet in de kosten te storten, aangeven als u dit wilt ontvangen, via de mail box.

Verder ziet u hieronder een lied  wat mij persoonlijk erg heeft gegrepen. Regelmatig zullen er  mooie liederen  worden toegevoegd.

                       Heer wij komen tot U ,                        Raak ons nu aan,

                               Heer wij komen tot U ,                        Raak ons nu aan,

                               O, Heer die in de hemel is ,                O,Heer die in de hemel is

                               O,Heer wij komen tot U.                     O, Heer raak ons nu aan.        

   

                              Zend ,o Vader nu,                                Leg Uw hand op ons,

                               Zend ons Vader nu,                             Leg Uw hand op ons,

                               Uw Heilige Geest o Heer                    O,Vader  die in de hemel is   

                                wij komen tot U  .                                O,Heer wij komen tot U  .              

                                                                Heer,vervul ons nu,

                                                                Heer vervul ons nu,

                                                                O,Heer die in de hemelen is ,

                                                               O,Heer  vervul ons nu.

OOK U KUNT EEN VOOR  U  EEN LIED OF EEN GEDICHT OPGEVEN.

 

   Save the childeren